Zwrot i Reklamacja

Zwrot zamówionych towarów:

Zgodnie z prawem, Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz skorzystać z tego uprawnienia, poinformuj nas o tym, za pomocą :

  • a. formularza zwrotu lub
  • b. pisemnego oświadczenia, wskazującego na Twoją chęć odstąpienia od umowy,

które należy wysłać:

  • a. na adres: Prodream, Jan Rapacki, ul. Karola Kurpińskiego 18 lok. 2, 05-080 Klaudyn,
  • b. pocztą elektroniczną na adres: prodreamj@gmail.com

Towar należy zwrócić niezwłocznie pod adres: ul. Karola Kurpińskiego 18 lok. 2, 05-080 Klaudyn.

Odeślij proszę towar + oświadczenie o odstąpieniu lub formularz zwrotu przed upływem 14 dni licząc od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Warunki przyjęcia towaru i zwrotu należności:

Zwracany towar, powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem.

Zwrot należności za zwrócone zamówienie nastąpi przelewem, na wskazany przez Klienta numer konta bankowego, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep Internetowy kompletnej przesyłki, nie noszącej śladów użytkowania.

Koszt zwrotu zamówienia ponosi Klient i nie podlega on zwrotowi.

Jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia do niego rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, Właściciel nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacja:

Prowadzący sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi (art. 556-576 )1) kodeksu cywinego)

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań (tj. ma wadę fizyczną lub prawną), mogą Państw go zareklamować.

W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji.

Wypełniony formularz wraz z produktem, który podlega reklamacji, prosimy odesłać na koszt sprzedawcy, na adres: ul. Karola Kurpińskiego 18 lok. 2, 05-080 Klaudyn.

Uprawnienia, które przysługują Klientowi są następujące:

1. odstąpienie od umowy,

2. obniżenie ceny,

chybaże sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie (nie stosuje się, jeśli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę)

3. naprawa produktu,

4. wymiana produktu na wolny od wad.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym towarem, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

W przypadku wyczerpania się zapasów towaru, Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość towaru lub zaoferuje inne, dostępne w Sklepie Internetowym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl